R.EX Závodní výkon pro vaše traily
Model R.EX od ROTWILD spojuje závodní technologie a všestrannost all-mountain kol. Tento skvělý trailový stroj je ideální pro každého, kdo hledá výkon i zábavu na různých typech terénu. Díky nové zadní odpružené konstrukci, která byla vyvinuta a otestována na závodech světového poháru, nabízí R.EX větší stabilitu a komfort při jízdě, což vám přinese ještě víc radosti z každého výjezdu. Ať už se vydáte na závody nebo na oblíbený trail, tohle kolo vás nikdy nezklame.


R.EX CORE - DETAILY

Celokarbonový rám
Závodní technologie pro každodenní jízdu
Rám modelu R.EX je evolucí závodního rámu R.EXC z ROTWILD World Cup a jeho výkon je stejně nekompromisní. Spojuje špičkový závodní výkon s obratností pro každodenní jízdy. Vyrobený z vysoce modulovaného karbonu, nabízí ideální rovnováhu mezi odolností a nízkou hmotností. Díky rozsáhlým FEM simulacím, testování prototypů a intenzivnímu testování naše inženýrské týmy vytvořily optimální konstrukci rámu. Každý rám je pečlivě ručně vyroben a vylepšen novým povrchovým lakováním. To je technologie závodní úrovně, která je promyšleně implementována do každého detailu!

Elevated Box Design
Silueta ROTWILD R.EX je okamžitě rozpoznatelná díky inovativnímu Elevated Box Design a výrazně zvednutému řetězovému vahadlu. Tento design přináší vynikající výkon díky vysoce pevnému karbonovému kyvnému ramenu, které poskytuje optimální tuhost a stabilitu. Příčný most mezi vahadly je umístěn výš, což zajišťuje dostatečný prostor pro pláště, což oceníte zejména v blátivých podmínkách. Ať už jedete v těžkém terénu nebo po mokré trati, tento systém efektivně eliminuje hluk od řetězu a zajišťuje tichou a plynulou jízdu.

Shimano EP801 Motor
Motor Shimano EP801 je klenotem inovativní technologie e-biků, ideální pro závody E-Enduro i náročné traily. Tento motor vyniká silným výkonem, nízkou hmotností, možností přizpůsobení a hladkou integrací do rámu R.EX. S točivým momentem až 85 Nm nabízí dostatečnou sílu pro každý terén, zatímco si zachovává kompatibilitu s vlastní bateriovou technologií ROTWILD. Ať už čelíte stoupání nebo rychlým sjezdům, motor EP801 vám poskytne maximální podporu a neomezenou zábavu při jízdě.

IPU Carbon Battery 820 Wh
Maximální dojezd s nejnovějšími technologiemi! Baterie R.EX je unikátní vývoj našeho inženýrského týmu ROTWILD. Poprvé používáme vysoce výkonné buňky Gen2, typ 21700, které nabízejí ohromující kapacitu 820 Wh a nastavují nový standard v technologii baterií. Pro úsporu hmotnosti jsou buňky integrovány do ultra lehkého karbonového obalu. Díky systému rychlého uvolnění ji lze snadno vyjmout a znovu vložit během několika sekund, což vám poskytuje maximální pohodlí a rychlost při výměně.

Mid-High Pivot Suspension
Spojení toho nejlepšího z obou světů: Nový rám R.EX s Mid-High Pivot Suspension nabízí vylepšené zavěšení, které kombinuje to nejlepší z tradičního čtyřpákového systému a efektivity vysokého pivotu. Díky strategickému umístění pivotu zůstává délka řetězového vahadla téměř konstantní během komprese, což minimalizuje nežádoucí efekty a zajišťuje citlivé a plynulé odpružení. Anti-rise technologie zabraňuje nežádoucímu potápění při brzdění a udržuje stabilitu, zatímco anti-squat hodnoty poskytují perfektní rovnováhu mezi přenosem síly a trakci, což vám umožní maximální kontrolu a výkon na každém terénu.

Mullet Setup
Vylepšený výkon a stabilita na trati: Systém Mullet Setup kombinuje dvě různé velikosti kol pro maximální výkon. Přední kolo o velikosti 29 palců snadno překonává překážky a zajišťuje lepší stabilitu. Zadní kolo o velikosti 27,5 palců poskytuje kratší a agilnější řetězové vzpěry, což zaručuje vynikající grip, zejména při akceleraci nebo náročných stoupáních. Tato kombinace kol nabízí perfektní rovnováhu mezi stabilitou a obratností, což činí R.EX ideálním společníkem pro technicky náročné traily. Mullet Setup využívá výhody obou velikostí kol, což vám poskytuje optimální jízdu na každém terénu.

Sedlovka Eightpins s inovativním designem
Maximální komfort a flexibilita: Rám R.EX je navržen tak, aby maximálně využil inovativní sedlovku Eightpins, která přináší skvélé možnosti nastavení a zdvih až 225 mm pro rám velikosti XL. Tato sedlovka nabízí perfektní volnost pohybu a pohodlí při jízdě. Díky jednoduchému nastavení výšky ji můžete rychle přizpůsobit vaší tělesné velikosti. Její speciální konstrukce je až o 30 % lehčí než srovnatelné modely, přičemž větší průměr trubky zajišťuje extra stabilitu, takže máte jistotu ve všech podmínkách.

KOMPONENTY KOLA
Rám: High Modulus Carbon
Přední odpružení: FOX Float X Performance, 185 x 55 mm / 2-Pos
Hlavové složení: ACROS RW EXC 1.5 Headset
Vidlice: FOX 36 Float Performance, 160 mm / Grip 2-Pos
Řídítka: e*thirteen Plus, ∅ 35 mm / 20 mm Rise / 780 mm Width / AL7050
Představec: e*thirteen Plus 35, 50 mm Length / AL7050
Displej: SHIMANO EM800
Sedlovka: 8PINS NGS2.0, ∅ 34.9 mm / Offset / up to 225 mm (XL)
Sedlo: ERGON SM Sport
Gripy: ERGON GD10, Slim Factory Frozen
Motor: SHIMANO EP801
Baterie: IPU820 Carbon, 820 Wh / 36 V / 21.700 Cell / 3.550 g / QR-Button
Nabíječka: ROTWILD - 4.5 A
Kliky: e*thirteen Plus, 160 mm (S) / 165 mm (M/L) / 170 mm (XL)
Převodník: e*thirteen Direct Mount Chainring, 34 T
Vodítko řetězu: ROTWILD EXC Chainguide
Řadicí páčka: SHIMANO XT 8100 / I-Spec EV
Přehazovačka: SHIMANO XT 8100 SGS, Hyperglide+
Řetěz: SHIMANO HG 7100
Kazeta: SHIMANO CS 6100, 10-51 T / 12-Speed
Přední brzdy: MAGURA MT5 / HC-W
Přední brzdový kotouč: MAGURA MDR-P, 203 mm
Zadní brzdy: MAGURA MT5 / HC-W
Zadní brzdový kotouč: MAGURA MDR-P, 203 mm
Přední kola: CRANKBROTHERS Synthesis Enduro, 31.5 mm Width / 110-15 mm / 6-Bolt
Zadní kola: CRANKBROTHERS Synthesis Enduro, 29.5 mm Width / 148-12 mm / 6-Bolt
Přední plášť: SCHWALBE, Trail / Soft / TLE / 29x2.4
Zadní plášť: SCHWALBE, Trail / Soft / TLE / 27.5x2.4
Barva: Red Transparent
Maximální povolená hmotnost: ASTM4 - 130 kg
