ROTWILD R.X275 PRO

Hlavní vlastnosti modelu R.X275:

  • Rám: Celokarbonový, ručně vyráběný z vysoce pevného karbonu, který je lehký a tuhý pro maximální stabilitu a efektivitu.
  • Vidlice: Zdvih 130 mm, se standardem 110x15 mm a offsetem 44 mm pro lepší ovládání.
  • Tlumič: Zdvih 120 mm, kompatibilní s rozměry 190x45 mm (přední pouzdro 21,84 mm, zadní pouzdro 19,05 mm).
  • Rozměr plášťů přední i zadní: Max. 29x2.4 (755x62) pro optimální přilnavost a komfort.
  • Maximální přípustná hmotnost: Celková hmotnost až 130 kg (ASTM 3).
  • Motor: TQ HPR 50, 3 jízdní profily, tlačítko Boost pro zvýšení výkonu, točivý moment až 50 Nm.
  • Baterie: IPU 275, kapacita 250 Wh, karbonová konstrukce, nabíječka 4A pro rychlé nabíjení.
  • Barva: Červená matná (RED MATT).
  • Velikosti: S / M / L / XL

ROTWILD R.X275 PRO – Lehkost, výkon, absolutní kontrola

Každý výšlap je výzvou, každý sjezd šancí posunout své limity. ROTWILD R.X275 PRO vám umožní zvládnout je s lehkostí. Stačí stisknout Boost Button a okamžitě získáte potřebný výkon, ať už zdoláváte strmý kopec nebo svištíte po trailu.

Ultralehký trailový e-bike s motorem TQ HPR 50 dokonale synchronizuje asistenci s vaším šlapáním. Inteligentní software efektivně reguluje přísun energie, aby byl výkon přirozený a plynulý – vyberte si režim a užívejte si jízdu.

Baterie Integrated Power Unit (IPU) s kapacitou 250 Wh je plně integrovaná do spodní rámové trubky, což zajišťuje vyvážený design a optimální rozložení hmotnosti. Díky moderním článkům 21 700 poskytuje precizní dávkování výkonu. Hmotnost pouhých 1 400 g znamená lehkou a hbité kolo, které se skvěle ovládá v každém terénu.

ROTWILD R.X275 PRO – e-bike, který posouvá hranice vaší jízdy.

Zvolte si variantu:

253 990,00 Kč


R.X275 ULTRA - ATLET

Představte si, jak na startu využíváte svou maximální sílu, abyste okamžitě vyrazili vpřed. Na trailu pak svou energii rovnoměrně rozdělujete, abyste dosáhli nejlepšího času a stále zvyšovali svůj výkon. Model R.X275 je více než jen kolo – je to revoluce. Lehký trailový stroj s eAssist, který vám dává sílu, ale vy určujete tempo. Jakmile na trati narazíte na výzvy, intuitivní podpora motoru vám poskytne extra sílu, abyste se dostali dál. Bez kompromisů. Bez zpomalení. Jen čistý adrenalin a maximální výkon. 

Tlačítko Boost

Tlačítko Boost je umístěné na řídítkách tak, aby bylo snadno dostupné a přirozeně zapadlo do ovládání. Stačí na něj stisknout a držet až 30 sekund a získáte až 300 W extra výkonu. Ideální pro překonávání překážek, zrychlení při výjezdu ze zatáčky nebo náročný výstup na trailu. Jakmile ho nebudete potřebovat, zbytek výkonu řídí eAssist. 

Krátký zdvih

Kinematika s krátkým zdvihem, která nabízí 130 mm na přední vidlici a 120 mm na zadním tlumiči, zajišťuje agilní ovládání a skvělý grip na jakémkoli povrchu. Nový Linkage je lehký, kompaktní a vyniká vysokou tuhostí. Jízdu jsme ještě vylepšili díky přesnému výpočtu charakteristiky pružení zadního trojúhelníku, která byla navržena na základě simulací a ověřena v reálných testech. 

Vysokomodulární karbon

Rám modelu R.X275 je vyroben z celokarbonu vysokomodulárních vláken. Ručně sestavený z přibližně 580 karbonových dílů váží 1 893 g v základní verzi. Díky tomu nabízí vysokou tuhost a zároveň optimální hmotnost.

(Obrázky ukazují model s jiným vybavením)

Motor

HPR znamená harmonický pin-ring převod. Díky absenci tradičních převodů a řemenů je motor lehčí a kompaktnější, což umožňuje optimalizovaný design v oblasti středu. Nabízí vám maximální točivý moment až 50 Nm a váží 1 850 g.

Integrovaný displej

Displej jsme umístili mimo přímý zrak, do středu horní trubky rámu. Zde najdete všechny důležité informace a údaje. Všechny nastavení výkonu se provádějí v aplikaci na vašem mobilním zařízení. Měnit režimy přímo na řídítkách během jízdy? To není správný způsob, jak jezdit s modelem R.X275.

(Obrázky ukazují model s jiným vybavením)

Zadní odpružení

Zadní trojúhelník je pevný, ale zároveň velmi dynamický. Díky použití flexibilních karbonových vzpěr sedlovky jsme se obešli bez dalších ložisek na zadní stavbě, což nám umožnilo ušetřit na hmotnosti. S délkou řetězových vzpěr 437 mm dosahujeme kompaktního tvaru zadního trojúhelníku. 

UDH háček

U modelu R.X275 využíváme univerzální UDH háček pro přehazovačku. Tento háček je standardizovaný a jeho pozice je přesně definována, což zajišťuje konzistentní a optimální chování řazení. Díky tomu je také snadnější vyměnit háček přehazovačky. Nemusíte se obávat o správnou náhradní součástku v případě poškození. 

KOMPONENTY KOLA

Rám: High Modulus Carbon
Přední odpružení: FOX Float DPS Performance, 190 x 45 mm / 3-Pos
Hlavové složení: ACROS RW375 1.5 Headset
Vidlice: FOX 34 Float Performance Elite, 130 mm / FIT4 / 3-Pos Adjust
Řídítka: ROTWILD B220 Carbon, ∅ 35 mm / 15 mm Rise / 780 mm Width / Carbon
Představec: ROTWILD S140, 50 mm Length / AL7075
Displej: TQ Center
Sedlovka: FOX Transfer SL Performance Elite, ∅ 31.6 mm / up to 150 mm (XL)
Sedlo: ERGON SM Sport
Gripy: ERGON GD10, Slim Factory Frozen
Motor: TQ HPR50
Baterie: IPU275, 252 Wh / 48 V / 21.700 Cell / 1.400 g / fully integrated
Nabíječka: TQ - 4 A
Kliky: e*thirteen Plus, 165 mm (S) / 170 mm (M/L/XL)
Převodník: e*thirteen Direct Mount Chainring, 34 T
Vodítko řetězu: e*thirteen TRS
Řadicí páčka: SHIMANO XTR 9100 / I-Spec EV
Přehazovačka: SHIMANO XTR 9100 SGS, Hyperglide+
Řetěz: SHIMANO HG 7100
Kazeta: SHIMANO CS 7100, 10-51 T / 12-Speed
Přední brzdy: SHIMANO XTR 9100 / Fin Pad
Přední brzdový kotouč: SHIMANO RT-MT900, Ice / 203 mm
Zadní brzdy: SHIMANO XTR 9100 / Fin Pad
Zadní brzdový kotouč: SHIMANO RT-MT910, Ice / 180 mm
Přední kola: DT SWISS HX1700 LS Spline, 30 mm Width / 110-15 mm / Centerlock
Zadní kola: DT SWISS HX1700 LS Spline, 30 mm Width / 142-12 mm / Centerlock
Přední plášť: SCHWALBE Nobby Nic Evo, Super Ground / Soft / TLE / 29x2.4
Zadní plášť: SCHWALBE Wicked Will Evo, Super Race / Speed / TLE / 29x2.4
Barva: Red Matt
Maximální povolená hmotnost: ASTM3 - 130 kg